Naar het Zuidereiland. Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Naar het Zuidereiland. Zondag 3 augustus 2014 - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Naar het Zuidereiland. Zondag 3 augustus 2014

Blijf op de hoogte en volg Paulien

03 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Gisteren was voor Annie en Johan nog een feestdag! Veel mensen kwamen feliciteren, veel gezelligheid. Bart en ik gingen met Andrew en Tory naar Ian en Doreen Vickers.
's Middags de caravan opgeruimd en de koffer gepakt voor het Zuidereiland.Vanmorgen was het zover! Om 8 uur werden we uitgezwaaid en vertrokken we richting Wellington.
Het was een mooie rit, wat een schapen op de heuvels en in de weilanden veel koeien met pasgeboren kalveren. Het is hier al echt lente!
We lieten de auto achter bij de Ferry en vertrokken exact om 14.00 uur met de Interislander richting Picton. Het was een mooie tocht, helaas wel veel bewolking en later ook regen.
We werden opgehaald door de eigenaar van het Ferry Link Motel, een zeer vriendelijke man.

• 03 Augustus 2014 - 09:19

Manon:

Hoi pap en mam,

Geniet maar lekker van de rondreis. Veel plezier!

Liefs, Manon

• 03 Augustus 2014 - 10:31

LenM:

Ha Paulien, Bart en Herman,

De feestelijkheden achter de rug, was zeer geslaagd zo te lezen. Wat prachtig dat jullie er bij konden zijn.
    En nu verder met vakantie vieren. Heel erg veel plezier.
    Leuke foto's bij alle berichten!

Gr. LenM