Annie en Johan 50 jaar getrouwd. - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Annie en Johan 50 jaar getrouwd. - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Annie en Johan 50 jaar getrouwd.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

01 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Waitara

Vandaag, 1 augustus 2014, een hele speciale dag: Annie en Johan zijn 50 jaar getrouwd! Toen wij binnenkwamen hadden ze al héél wat telefoontjes, vooral uit Nederland, gehad.
De krant werd uit de bus gehaald en daar stonden ze mooi in, met foto!
Wij besloten na de koffie het oprit nog te versieren. De kinderen hebben geholpen met roosjes maken.
's middags zijn Bart en ik naar Urenui Beach geweest. De zon scheen volop, lekker gewandeld!
's Avonds met z'n allen uit eten bij Bella Vita in New Plymouth.
Wat een mooie, bijzondere dag!

• 02 Augustus 2014 - 21:09

Annemiek:

Ha mama, (en papa en de rest!)

Wat typ je toch leuke berichtjes. En weer, wat een pracht foto's!
    Wat leuk die foto van jou, tante Annie en de meiden. Ik zie dat jullie familie zijn ;) Jullie stralen zo mooi op de foto's, echt gaaf om te zien.
    Wat een geweldig gave taart hadden oom Johan en tante Annie gekregen ook!
    Ik wens jullie nog véél meer van dit soort prachtige momenten toe. Dikke kus uit Zwolle, xx

• 02 Augustus 2014 - 21:09

Annemiek:

Ha mama, (en papa en de rest!)

Wat typ je toch leuke berichtjes. En weer, wat een pracht foto's!
    Wat een geweldig gave taart hadden oom Johan en tante Annie gekregen ook!

• 03 Augustus 2014 - 01:22

Ellen:

Hallo Paulien,

Wat leuk om je berichten te lezen! Ik wens
    jullie nog een hele mooie vakantie met
    nog vele mooie/bijzondere momenten
    en strandwandelingen

• 03 Augustus 2014 - 23:43

Maaike:

Hi pap en mam,
    Wat een fijn verhaal en wat geweldig dat jullie zo genieten.
    Super mooie foto's ook weer!!
    Liefs