Vrijdag 8 augustus, veel sneeuw in Milton! - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Vrijdag 8 augustus, veel sneeuw in Milton! - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8 augustus, veel sneeuw in Milton!

Blijf op de hoogte en volg Paulien

08 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Wat een verrassing vanmorgen, toen we naar buiten keken, wat een sneeuw!
We hoorden al snel dat de wegen gesloten waren en de scholen ook. Ryan zei: "I am a lucky boy".
Ook voor de mensen hier is dit weer heel bijzonder!
Bart ging met Steve de berg op om de schapen en herten te voeren. Wel dertig 30 cm. sneeuw daar. Ryan en ik maakten een mooie sneeuwman: Mister Frosty!
Wat hebben we genoten van al die sneeuw.
's Middags gingen Bart en ik nog weer met Steve de berg op om te kijken bij de herten en de schapen. Wat een rit met de pick-up truck door de weilanden! Daarna gingen we nog kijken in de schuur waar de schapen geschoren worden.
Al met al een dag om niet te vergeten!

• 08 Augustus 2014 - 10:22

Leo En Marga:

Ha Paulien en Bart,

Het kerstgevoel komt weer helemaal bij ons naar boven...

• 08 Augustus 2014 - 10:33

Leo En Marga:

Ik zie dat maar 1 regel verzonden is. Volgt nu de rest:..

Wij zitten buiten in de zon nog van ons ontbijt te genieten en hebben zo tijdens het grasmaaien het zweet weer op de rug staan, die we gaan afblussen met een grolschje.

Erg mooie winterse foto's trouwens!!

• 08 Augustus 2014 - 21:56

Maaike:

Hoi pap en mam,
    Wat geweldig super mooi! Krijg er kippenvel van.. Of dat komt door de sneeuw of door de herinneringen weet ik niet. Fijn dat jullie het daar net zo fijn lijken te hebben als ik heb gehad. Doe Jen, Steve en Ryan de groetjes!
    Liefs

• 09 Augustus 2014 - 10:26

Jo En Gerrit :

wat een vacantie jullie hebben sneeuw wij het buurtfeest regen regen en nog eens regen na een heerlijke zomer maar wat ons jo altijd zegt je kunt niet alles hebben we wensen jullie een goed verblijf daar in dit mooie land gr aan de fam van ons we volgen jullie verhalen jo en gerrit uit hengevelde