Donderdag 7 augustus, van Wanaka naar Milton. - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Donderdag 7 augustus, van Wanaka naar Milton. - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Donderdag 7 augustus, van Wanaka naar Milton.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

08 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Toen we vanmorgen opstonden waaide en regende het ontzettend hard. Om 10 uur toch maar op pad gegaan. Gelukkig werd het droog en was het een mooie reis naar Queenstown. Even door de stad gelopen en gepicknickt aan Lake Wakatipu.
Toen verder door een gebied met ontzettend veel fruitbomen en wijngaarden.
Bij Five Rivers was een boer zijn schapen aan het omdrijven, met hulp van honden. Mooi om te zien.
Om 5 uur kwamen we aan in Milton bij Jen, Steve en Rylan Paul.
Maaike heeft hier 6 jaar geleden een hele tijd gewerkt op de boerderij.
We hebben samen een hele gezellige avond gehad.

• 08 Augustus 2014 - 10:37

LenM:

Ziet er prachtig uit. Jammer dat het weer wat minder is, maar dat is daar nu natuurlijk normaal.
    Veel plezier nog.
    Groeten uit Ruurlo :-))

• 12 Augustus 2014 - 21:11

Sanne:

Wat een prachtige foto's!!

Veel liefs vanaf de boerderij!