Mijn verjaardag! - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Mijn verjaardag! - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Mijn verjaardag!

Blijf op de hoogte en volg Paulien

31 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Waitara

Vandaag 31 juli, mijn verjaardag. Vanmorgen al vroeg bezoek in onze caravan. Ik werd toegezongen met "Happy birthday" door Annie, Johan, Herman en Rylan.
En wat een leuke cadeautjes gekregen!
Van Bart had ik al een mooie ketting, armband en oorbellen van Nieuw-Zeelandse parels gekregen!
Bij de koffie haden we lekkere taart: Tropical en cherry cheesecake.
Het was erg gezellig! Daarna gingen we naar een tuincentrum waar Annie en Johan van Annie en Gerrit, Herman en ons iets moois mochten uitzoeken voor hun nieuwe tuin. Dit voor hun 50-jarig huwelijk morgen!
Het was moeilijk om te kiezen maar ze waren heel blij met twee bomen en 3 mooie planten, struiken. Zie foto's.
's Middags gingen wij met Herman naar het strand. We hebben een hele mooie wandeling gemaakt en lekker genoten van de zon!
Toen we terug kwamen waren Andrew, Lisa en de kinderen er al. Eerst samen verjaardagstaart gegeten en 's avonds lekker Chinees gegeten.
Wat een gezelligheid! Dank je wel allemaal! Een verjaardag om niet te vergeten.

• 31 Juli 2014 - 10:58

Manon:

Hoi mam,

Fijn om te lezen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad.
    Wat goed dat je dit blog zo bijhoudt.

Veel liefs en welterusten!
    Manon

• 31 Juli 2014 - 16:40

Judith:

Prachtige foto's, het is net of we er zelf bij zijn.
    En fijn dat je een mooie bijzondere verjaardag hebt gehad!

• 31 Juli 2014 - 20:59

Henk En Merel :

lieve Paulien,
    heel hartelijk gefeliciflapsteerd met je verjaardag! In NieuwZeelandse tijd was je dus al veel eerder jarig en lig je nu weer lekker te slapen denk ik. Maar zo te zien en lezen heb je het heel leuk gehad. Nog heel veel plezier! Wij gaan overmorgen genieten van het Franse land, hartstikke dichtbij ;-)
    liefs en groetjes Henk en Merel

• 31 Juli 2014 - 21:39

Riekie Vehof:

Hallo paulien gefeliciteerd met jouw verjaardag wat bijzonder dat je een halve dag eerder jarig bent dan hier.Feliciteer het bruidspaar van ons,en voor morgen een heel fijn feest gewenst,groeten uit een zomers bentelo liefs johan en riekie

• 01 Augustus 2014 - 02:06

Ria Buschers:

Hallo Annie, Johan, Herman, Paulien, Bart en fam.

Paulien, wel te laat, maar alsnog Gefeliciteerd.

Annie en Johan, Van Harte Gefeliciteerd met jullie 50 jarig Huwelijk, GEWELDIG, dat hierbij familie aanwezig is, helemaal te gek. Een hele fijne dag gewenst, met z'n allen.

Voor allen, nog een hele fijne vakantie gewenst: GENIET ervan!!

Groetjes: Harrie en Ria

• 01 Augustus 2014 - 12:41

Ada Oudelaar:

Dat ziet er allemaal super gezellig uit. Geniet lekker samen van alle feesterijen. Gr ada