Dinsdag 12 aug. Van Kaikoura naar Picton. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Dinsdag 12 aug. Van Kaikoura naar Picton. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12 aug. Van Kaikoura naar Picton.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

12 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Vanmorgen vertrokken vanaf de camping in Kaikoura om in het dorp een afspraak te maken voor een "Whale-watching" van 3 uur.
We zouden meekunnen met de boot van 13.45 uur en dan met name potvissen gaan zien!
Tot die tijd zijn we het dorp ingelopen.
Toen we om half 1 terugkwamen hoorden we dat de tocht "gecanceld" was. Helaas!
Er was vanmorgen al een helicopter op pad gegaan en die mensen hadden verteld dat de potvissen en dolfijnen zich vandaag niet lieten zien.
Toen verder gegaan richting Picton. Bij Ohau Point uitgestapt om een zeehonden kolonie te gaan bekijken. Prachtig! We konden er heel dicht bijkomen.
Aan de overkant van de straat zwommen, speelden ze in een beekje afkomstig van een waterval. Heel mooi om te zien.
Daarna door naar onze laatste camping van deze reis door het Zuidereiland: Holiday Top 10 Picton.

• 12 Augustus 2014 - 13:50

Thil En Louis:

Hallo Bart en Paulien,

We zijn zelf net terug van vakantie en hadden nog niet de tijd genomen om jullie verslagen en foto's te bekijken. Maar we zijn er even voor gaan zitten!! Wat een GEWELDIGE reis is dit weer. Zuid Engeland was mooi, maar het haalt het niet bij Nieuw Zeeland . (Geef dit ook even door aan Lisa, nav haar berichtje op facebook!).
    Geniet nog even van jullie vakantie.

Groetjes, Thil en Louis

• 12 Augustus 2014 - 16:04

Leo En Marga:

Ha Paulien en Bart,

Het klinkt allemaal fantastisch mooi wat jullie beleven en zien. We moeten het eigenlijk ook met eigen ogen aanschouwen, wie weet...
    Er volgen zekers en vast nog wel wat fotokes?
    Hele fijne voortzetting. Wij werken wel door