Dinsdag 5 augustus. Seal Colony en Pancake Rocks - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Dinsdag 5 augustus. Seal Colony en Pancake Rocks - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Dinsdag 5 augustus. Seal Colony en Pancake Rocks

Blijf op de hoogte en volg Paulien

05 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Vanmorgen al heel vroeg opgestaan om een bezoek te brengen aan de zeehonden kolonie aan de Carters Beach.
Maar eerst een strandwandeling tegenover onze camping
Gelukkig hadden we heel mooi weer en konden we de jonge zeehondjes goed bekijken. Op de foto is het net een zoekplaatje!
Een prachtige omgeving.
Daarna verder gereden naar de Punakaiki, de Pancake Rocks.
Wat een mooie wandeling met zoveel verschillende uitzichten op de rotsen! En wat een geluk dat het zo zonnig was.
Via Greymouth en Hokitika zijn we doorgereden naar Franz Josef.
Hier wilden we graag onder leiding van een gids een tocht maken over, door de gletsjers. Helaas was de laatste groep net vertrokken. Als het morgenvroeg niet regent kunnen we om tien uur mee!
Toen maar een camping gezocht, Franz Josef Holiday Park.

• 05 Augustus 2014 - 11:59

Lieke:

Wow! Geweldige foto's en wat een mooi land!
    Leuk dat jullie iedere dag zo'n verslag maken. Zo kunnen we mee kijken en mee genieten, maar toch ook een beetje jaloers worden ;)
    Geniet van jullie mooie reis!

Groetjes, Lieke