Maandag 18 aug. Onze laatste dag hier in N.Z. - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Maandag 18 aug. Onze laatste dag hier in N.Z. - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Maandag 18 aug. Onze laatste dag hier in N.Z.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

18 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Vandaag gaan we een dagje uit met Lisa en Jimmy. Fijn dat ze allebei een dag vrij voor ons hebben genomen.
Het is onze laatste dag hier in Nieuw-Zeeland. Wat hebben we een fijne tijd gehad!
We zijn eerst naar Pukekure Park gegaan. Een 52 ha. groot park midden in de stad! Veel verschillende, botanische tuinen. Heel mooi!
Er is een grote waterval en in het Fauntain Lake een prachtige fontein.
Midden in het park een heel groot podium waar van half december tot begin februari grote festivals worden gehouden.
Na het park gewandeld bij de haven van New-Plymouth.
Om 4 uur moesten we onze auto weer inleveren en toen de koffers gepakt. Morgenvroeg is het zover: Om 8 uur gaan we vliegen van New Plymouth naar Auckland, dan door naar Bangkok.
We kunnen terug kijken op een geweldig mooie reis, met heel veel gezelligheid!

• 18 Augustus 2014 - 16:16

Ada Oudelaar:

Aan alles komt een eind he, zoveel gezien en beleefd daar kunnen jullie weer jaren op teren. Was heel leuk om jullie zo te volgen. Ik wens jullie een veilige vlucht en tot ziens in Nederland. Groeten Ada

• 18 Augustus 2014 - 16:29

De Baakies:

Ha Bart en Paulien geniet nog even van de laatste uurtjes!!
    Goede reis terug.

Groetjes de Baakies

• 18 Augustus 2014 - 16:46

Louis En Thil:

Hallo Bart en Paulien,

Als jullie dit nog lezen, dan wensen wij jullie een goede reis terug (en dit geldt natuurlijk ook voor Herman).
    Tot ziens in Ruurlo

groetjes, Louis en Thil

• 18 Augustus 2014 - 19:59

Leo En Marga:

Ha Paulien, Bart en Herman,

Dat is ontzettend snel gegaan zeg. Een prachtige vakantie! Erg leuk om jullie te volgen. Een goede terugreis samen en een zachte landing straks.

• 19 Augustus 2014 - 22:31

Cindy:

Ha Paulien & Bart,

Wat leuk om jullie te volgen. Leuke verslagen.

Goede terugreis!
    Groetjes Raymond & Cindy