Maandag 11 augustus. Van Akaroa naar Kaikoura - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Maandag 11 augustus. Van Akaroa naar Kaikoura - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Maandag 11 augustus. Van Akaroa naar Kaikoura

Blijf op de hoogte en volg Paulien

12 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Gelukkig was de weg van Akaroa naar Christchurch mooi, veel baaien. Robinsons Bay, Barrys Bay en Le bons Bay.
In het centrum van Christchurch zagen we veel van de restanten van de aardbeving. Wat een ravage, maar we konden ook veel zien van de wederopbouw.
Bij Woodend Beach hebben we een hele mooie strandwandeling gemaakt, (Pegasus Bay Walkway) Prachtig strand, kilometers lang en geen mens te zien!
Bij Gore Bay nog een keer gestopt om de Cathedral Cliffs te bekijken.
Onderweg veel geweldige rotsen in het water, Pukaroro Rock, Otumatu en Pinnacle.
Om 5 uur kwamen we aan op de camping in Kaikoura. We kregen meteen al een uitnodiging om 's avonds gebruik te gaan maken van de Spa, Hot Tub. Dat hebben we natuurlijk niet afgeslagen!