Zondag 10 augustus. Op naar Mount Cook. - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Zondag 10 augustus. Op naar Mount Cook. - Reisverslag uit Aoraki Mount Cook, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Zondag 10 augustus. Op naar Mount Cook.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

11 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Aoraki Mount Cook

Wat een geweldige dag om naar de Mount Cook te gaan, volop zon!
De weg er naar toe was prachtig. Heel wat keren gestopt om te genieten en foto's te maken.
Jammer dat ik ze nu niet kan plaatsen omdat het geld voor de foto's nog niet binnen is gekomen bij waar benjij.nu Dat had ik drie dagen geleden al overgemaakt.
Bij de Mount Cook nog een mooie, lange wandeling gemaakt.
Daarna verder richting Lake tekapo. Natuurlijk gestopt bij de "Church of the Good Shepherd"
Via Fairlie en Geraldine naar de camping in Akaroa! (bij Christchurch)
Achteraf een vergissing, we dachten dat dat de dichtstbijzijnde camping bij Christchurch was, maar we hadden niet goed gekeken. In Christchurch zelf was er ook een geweest. Dit was 60 km. verderop! Wel een mooie omgeving.