Zaterdag 9 aug. Van Milton naar Omarama - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Zaterdag 9 aug. Van Milton naar Omarama - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Zaterdag 9 aug. Van Milton naar Omarama

Blijf op de hoogte en volg Paulien

09 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Omarama

Wat waren we benieuwd naar het weer toen we vanmorgen wakker werden. Gelukkig was het goed, geen nieuwe sneeuw meer, wel koud en zonnig.
De wegen waren weer goed begaanbaar en om half 9 namen we afscheid van Jen, Steve en Ryan. Wat hebben we het fijn gehad bij en met hen!
In Dunedin hebben we een stadswandeling gemaakt, o.a langs St. Paul's Cathedral, Municipal Chambers (raadkamers en gemeenteraad.)
Op weg naar Oamaru kwamen we langs de Moeraki Boulders. Deze stenen zijn bijna helemaal rond met een omtrek van soms wel 4 meter.
Ze liggen op het strand van Moeraki. Helaas was het vloed, konden we er niet zoveel zien. Ook heeft het ons een paar natte schoenen en voeten opgeleverd!
In Takiroa hebben we de Maori Rock Art bekeken. Om 5 uur kwamen we aan op een mooie camping in Omarama.

• 11 Augustus 2014 - 23:02

Ada Oudelaar:

Ik geniet als ik jullie verslagen lees en de foto's bekijk, het is alsof ik een beetje met jullie meereis. Wij hebben zo ongeveer hetzelfde rondje gemaakt maar dan in omgekeerde richting. Er komt zoveel bekends voorbij. Geniet er samen nog lekker van, Gr ada