Maandag 4 augustus, met de camper op pad. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Maandag 4 augustus, met de camper op pad. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Maandag 4 augustus, met de camper op pad.

Blijf op de hoogte en volg Paulien

04 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Vanmorgen om half 10 werd de camper afgeleverd bij het Ferry Link Motel. Na wat uitleg gingen we op pad.
Op advies namen we de Queen Charlotte Road naar Nelson i.p.v. de hoofdweg.
Wat een schitterende route. We wilden elke keer wel uitstappen om foto's te maken maar dat kon vaak niet i.v.m. de veiligheid maar ook ons reisschema zou totaal niet meer uitkomen!
Van Nelson naar Westport, weer een prachtige route en wat hadden we ontzettend geluk met het weer vandaag. Volop zon, geweldig wat een mooie dag. Op de foto's proberen we er wat van te laten zien, (hoewel dat moeilijk is)

• 04 Augustus 2014 - 17:38

LenM:

Woww, ziet er prachtig uit, wat een mooie foto's. En gelukkig goed weer.
    Hele fijne voortzetting.
    Gr. LenM

• 06 Augustus 2014 - 20:36

Josine :

Wauw, wat een prachtige foto's! Leuk om te zien en te lezen.
    Geniet van deze prachtige reis!

Groetjes Sam en Josine

• 19 Augustus 2014 - 23:39

Annemiek:

Geweldig gaaf pap en mam!
    En eh.. denk aan de tekst op mijn kaartje; foto's zijn gaaf, maar 'pictures in mind' zijn net zo belangrijk ;) xx.