In Waitara en New Plymouth - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu In Waitara en New Plymouth - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

In Waitara en New Plymouth

Blijf op de hoogte en volg Paulien

30 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Waitara

Gisteren zijn we naar een (school)rugby wedstrijd van Joel gaan kijken. Was mooi om te zien en ze hebben nog gewonnen ook!
Gisteren was het heel koud en gistermiddag en avond regende het veel, heel hard.
Gelukkig was het vanmorgen anders, de zon scheen volop! Wat een genieten.
Eerst gewinkeld in New Plymouth, daarna een hele mooie strandwandeling gemaakt.
Vanmiddag hebben de heren "groen" gehaald en Joanna, Rylan en ik de "roosjes" gemaakt. Het ging goed en was gezellig. Voor het resultaat: zie de foto's.

• 30 Juli 2014 - 20:55

Plein:

Ha jarig Jetje,

Volgens ons ben jij daar nu al jarig! Van harte gefeliciteerd Paulien

• 30 Juli 2014 - 22:34

Fam Ooyman:

he paulien

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag het is nu hier half 11 in de avond voor nederlandse tijd
    heb je oudejaarsavond maar in new zeeland ben je al jarig we wensen je een hele fijne dag
    wel een apart idee om nu in de winter jarig te zijn.
    Naar jullie vakantie en onze vakantie drinken wij er een borrel op

Groetjes Ap Johanna en Angeline

• 02 Augustus 2014 - 20:50

Annemiek:

Ha lieve pap en mam!

Nu ik dit typ, springen jullie in de camper op weg naar het Zuider Eiland.
    Ik had de laatste verslagen nog niet gelezen, maar wauw. Wat een leuke berichtjes en wat een prachtige foto's mama! Die foto van papa met die grote takken op de rug is gaaf. Lijkt het toch net een mega-aantrekkelijke vader!
    Mama, we hebben tussendoor al véél ge-appt, maar deze verslagen zijn toch echt ook weer super. Lekker kort en leuk.
    Veel plezier, goede reis en hopelijk houden jullie ons net zo op de hoogte als jullie deden op het Noordelijke deel ;)
    Veel liefs en een dikke kus uit het altijd zonnige Zwolle. x anne.