De reis - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Waitara, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Paulien

Blijf op de hoogte en volg Paulien

29 Juli 2014 | Nieuw Zeeland, Waitara

Zaterdagmiddag 26 juli werden we door Maaike, Annemiek, Tom, Carmen, Esther en Jelle uitgezwaaid.
We vertrokken met 20 minuten vertraging naar Munchen. Toen we dachten dat we zouden gaan landen, hoorden we dat we nog zeker 20 minuten in de lucht moesten blijven omdat het vliegveld gesloten was in Munchen. Dit vanwege rukwinden en wateroverlast.
Nou, die rukwinden hebben we meegemaakt! Niet leuk!
Na de landing werden we met een bus naar de grote vertrekhal gebracht. Het was inmiddels half 11, de tijd dat ons vliegtuig zou vertrekken! Bij de infobalie hoorden we dat het vliegtuig al was vertrokken! Een mevrouw zei dat we maar moesten "re-booken". We schrokken, maar even later kwam er iemand bij ons die zei dat we het nog konden proberen. We werden op een vervoerskarretje gezet en ze sjeesden met ons naar de paspoortcontrole.
Toen we bij het vliegtuig aankwamen was de deur al gesloten en zaten er dikke kettingen voor. Een man van het grondpersoneel bonkte op de deur en we mochten nog naar binnen. Ze zeiden dat ze een half uur op ons hadden gewacht en net wilden vertrekken! Wat een geluk (bij wat pech). De reis naar Hong Kong, ruim twaalf uur, verliep prima. In Hong Kong moesten we drie en half uur wachten. Die tijd vloog voorbij. Ook de reis met Air New Zealand, elf en een half uur, naar Auckland ging goed.
Lisa stond ons al op te wachten, heel leuk!
Samen onze auto opgehaald en naar Waitara gereden, vier en half uur.
Wat was het leuk om de rest van de familie daar weer te zien. We hebben een heel gezellige avond gehad.

• 29 Juli 2014 - 07:59

Els Baak:

Ha Bart en Paulien,

Jeetje!! wat een reis zeg, maar gelukkig is het toch goed gekomen.
    En nu maar heerlijk genieten.
    Lieve groetjes van iedereen!!

• 29 Juli 2014 - 14:39

Leo En Marga :

Ha vakantiemannen- en vrouw,

Een hèvige reis dus, maar uiteindelijk gelukkig goed verlopen. Erg moe of viel het mee? Wat leuk om jullie familie weer te zien. Een hartelijk welkom zal het geweest zijn.
    Hoe is het weer daar, brrr?
    Groetjes, LenM

• 31 Juli 2014 - 20:01

Marinus En Ria Scholten:

hartstikke leuk dat jullie goed zijn overgekomen.
    heel veel plezier met zijn allen.
    maak maar heel veel foto's
    dan genieten wij allemaal mee.
    groetjes uit Eibergen.

• 31 Juli 2014 - 22:20

Nardy En Jan Schuurman:

Heel veel plezier allemaal. Geniet ervan.

Groeten van ons uit een zonnig Zeeland

• 31 Juli 2014 - 22:20

Nardy En Jan Schuurman:

Heel veel plezier allemaal. Geniet ervan.

Groeten van ons uit een zonnig Zeeland

• 01 Augustus 2014 - 23:37

Annie Ten Dam En Rinus Dekkers:

Hallo Lieve familie , Zover weg.
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie JUBILEUM ofwel 50e Trouwdag.
    Een heel mooi en fijn feest met z`n allen.

• 06 Augustus 2014 - 15:37

Leoni En Mark:

Fijn dat jullie goed zijn overgekomen!
    Wij wensen jullie veel plezier in het verre maar mooie Nieuw Zeeland.