Van New-Plymouth terug naar Ruurlo - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu Van New-Plymouth terug naar Ruurlo - Reisverslag uit New Plymouth, Nieuw Zeeland van Paulien Pierik - WaarBenJij.nu

Van New-Plymouth terug naar Ruurlo

Blijf op de hoogte en volg Paulien

21 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, New Plymouth

Vanmorgen om 6 uur opgestaan. Nog een lekker, gezellig ontbijt en toen werd het toch echt tijd om te gaan.
Na heel wat knuffels en kussen werden we op het vliegveld van New-Plymouth uitgezwaaid door Annie, Johan en de familie Williams. Fijn dat ze er allemaal waren.
Dank je wel voor een geweldige vakantie!
Om 8 uur vlogen we drie kwartier naar Auckland. Hier nog een paar pakjes mooie Nieuw-Zeelandse kaarten gekocht en ze meteen uitgeprobeerd!
We vertrokken om 1 uur en hadden een lange, maar goede vlucht (bijna 12 uur) naar Bangkok.
Daar hadden we weer genoeg tijd om met z'n drieën heel wat potjes te kaarten. Na drie en half uur vertrokken we richting Frankfurt, een vlucht van 11 en half uur. Nu nog maar een stukje, we vertrokken met een vertraging van een half uur om half 10 en kwamen om iets voor half 11 aan in Amsterdam. Daar werden we heel hartelijk ontvangen door Judith, Esther, Silke, Leonie, Maaike en Sander. Samen nog wat gedronken en toen was onze fantastische vakantie toch echt voorbij. Herman, bedankt voor je gezelligheid, wat hebben we samen genoten.

• 22 Augustus 2014 - 14:45

LenM :

Welkom terug in Reurle :-))
    Komen snel een bakkie halen. Fijn dat jullie zo genoten hebben !